Enguany i per primer cop, i&i Serveis participa en les Jornades Europees de Patrimoni, impulsades pel Govern d’Andorra, que tindran lloc del 18 al 26 de setembre.
La iniciativa, sota el lema “Un patrimoni per a tots”, té com principal objectiu posar en valor la diversitat del patrimoni i promoure la seva interpretació mitjançant la participació activa dels ciutadans/es, qui han cedit de manera temporal més de 250 objectes patrimonials. Aquests es trobaran exposats durant la setmana en més de 120 comerços de les set parròquies, entre ells, la nostra botiga d’inclusió sociolaboral, i&i Serveis.
Entre els objectes cedits, hi ha ràdios, càmeres de fotografies, quadres, objectes patrimonials de grans marques de consum, entre d’altres.
Des d’i&i Serveis i la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell ens sumem a aquesta iniciativa per promoure la cultura, donar suport a iniciatives locals i visibilitzar objectes amb un alt valor simbòlic i patrimonial.
T’animem a visitar-nos a l’Avinguda Francesc Cairat 24 de Sant Julià de Lòria, per descobrir els objectes que tenim exposats. Tota una meravella!